lørdag 30. mai 2009

Retro babybukse

To (egentlig tre) baby bukser er ferdig :-)
Fant mønster i en gammel bok fra tidlig 70 tallet som jeg synes var supercute! Etter å ha laget en fant jeg ut at den var ALTFOR stor i fht størrelsen den egentlig skulle være... så den ble gitt bort. På nr 2 og 3 sydde jeg den kraftig inn, så nå gjenstår det bare å se om den er brukende til vår lille tulle.

Dette bildet ble av en eller annen grunn litt mørkt, men dere ser vel kanskje likevel... ;-)


Er i en veldig gul fase, og kunne tenkt meg det meste i den fargen akkurat nå. Prøver å begrense meg i og med at jeg regner med det går over med tid og stunder :-) Men dette lysegule cordfløyel-stoffet fra Stoff og Stil måtte jeg bare ha...


Veldig søtt og jentete med lysegule sløyfer. Gleder meg til å prøve på babyen :-)


2 kommentarer:

perler på en snor sa...

Så søte bukser!
Akkurat en sånn som den blå øverst har jeg lyst å sy til mine jenter. Kan jeg spørre hva boken heter som du fant mønsteret i?

Findus sa...

Så fine bukser . mellomste jenta her i huset syns de var kule ,hun er 10 år . Endel ev venninnene hennes har sånne bukser... litt større da ;O). skulle gjerne likt å hatt mønster på den ...:O)