onsdag 7. oktober 2009

TAAAAAPET!!!!! I LOVE!!!!!!


Jeg simpelten ELSKER tapeter!! De kommer i alle farger, med alle mulige former og til alle stiler. Det finnes alltid en tapet som passer til nettopp det DU trenger. Det er bare ikke alltid like lett å finne den rette...eller rettere sagt.. å bestemme seg for den rette...
Jeg skal ordne rommet til "Mini-me", og har surfet nettet en stund for å finne den tapeten jeg hadde sett for meg. Jeg fant faktisk den, men mannen gav meg tommelen ned-så den måtte jeg bare glemme... Men som bonus fant jeg en som var enda bedre!! Se her:


Er ikke den SYKT fin??!?!!!
Har bestilt den fra et tysk selskap, da jeg sparer 2-300 kr på en rull mot å kjøpe den her hjemme. De tar seg sannelig godt betalt for tapet her til lands.... Så nå går jeg bare å venter på å få den i posten...

Tapeten er fra nederlandske Eijffinger, nyoppdaget fra min side. De har MYYYYE fint! Bare se her...


 






 

 

 

 

 

De har myeMYE mer å se på nettsidene deres. Skulle bare ønske jeg skulle tapetsere noe mer enn barnerommet... Hmmm....


2 kommentarer:

moa sa...

jo, den var sykt fin...
så bra at man kan spare så mye kroner..det liker vi :0)

moa

jenny sa...

Kødder du? Gav arild deg lov til å bestille en sånn?! Jeg eeelsker de to bilde-tapetene til eiffinger, og kunne SÅ tenke meg en slik på gjesterommet vårt.. Eller en fugletapet.. men Paul går nok aldri med på det ;)

Jaja, you go, girl! :)