søndag 23. november 2008

Endelig skjer det noe her!!

Nå har det igjen vært lenge stille fra meg... Huff og huff! Har SÅ lyst å blogge mye mer, men tiden strekker ikke til :-( Etter å ha vært hjemme et drøyt år med lillemann har jeg nå begynt å jobbe igjen. Ny jobb, som leder (eller sjef heter det kanskje også....kremt...) i en bruktbutikk! Utrolig gøy jobb, og kan tenke meg at mange av dere i blogglandia hadde kost dere der! Vi har mye rart, og ALTFOR mye som jeg har lyst å ta med hjem! Butikken ligger helt nederst i Markveien på Grünerløkka for dere som bor i Oslo og vil ta dere en tur!
HJERTELIG VELKOMMEN!

I løpet av høsten har jeg hatt mange prosjekter på gang, men akk så få som har blitt ferdig og klar for fremvisning. Håper kanskje energien tar seg opp nå mot den koselige adventstida...og at skapergleden kommer sigende!

I dag har jeg faktisk vært svært så arbeidslysten og inspirert, og da ga det seg utslag i en mengde kremmerhus som jeg har lagt ut på blogshopen min, Hos Fru Langtind.
Jeg håper du vil ta deg en tur dit, og kanskje har lyst på et kremmerhus eller to ;-)
Ellers så har jeg noen juleideer i hodet, og håper å få satt dem ut i livet og på blogshopen iløpet av uka!

En liten smakebit av kremmerhusene jeg har laget... Papiret er gammelt, fra 1920.




Ha en god kveld og en flott uke!


6 kommentarer:

Skattejakt sa...

Så fine de var!
Skikkelig for-seg-gjorte.
Jeg har også laget en del kremmerhus, skal legge inn bilder av dem senere.

Skattejakt sa...

Så fine de var!
Skikkelig for-seg-gjorte.
Jeg har også laget en del kremmerhus, skal legge inn bilder av dem senere.

Anita sa...

Så fine!! Har ikke laget kremmerhus iår, men tidligere år som skal henges på treet når den tid kommer! Kos deg!

Stina sa...

Fina.:-)

mali-mo sa...

Hei! Takk for koselig kommentar inne hos meg ;)

Ja, det vesle skapet har en nydelig farge, det synes jeg også. Kan desverre ikke hjelpe deg med hva fargen heter, for det er ike jeg som har malt det! Det er et gammelt skap, med den gamle malingen på...så noen fargekode har jeg desverre ikke.

Gratulerer med overstått bursdag og lykke til videre med den nye jobben! Må være en artig jobb da...!

Gamlå sa...

Heisann

Tusentakk for kommentar i bloggen min nå fant jeg din blogg. Nydelige kremmerhus du lager:).

hilsen Gamlå