onsdag 3. desember 2008

Noen julegaver...

En liten smakebit på årets julegaver...evt førjulsgaver(kalenderen er jo strengt tatt det:-)...).
De er så små de som skal få dette, at det er vel ikke store faren for at de finner det på nettet selv :-)
Synes det er så kult med små forkler og kokkehatter, men synes ofte de lages i litt kjedelig farger...derfor fant jeg ut at jeg måtte lage selv. Ble turkis og hvitrutet stoff, med detaljer i rød-blomstret stoff. Synes det ble ganske så knæsjt og fint jeg :-) Håper den lille jenta blir glad også...



Og en liten adventskalender til min lille niese i England. Er vel viktigs hva som er inni pakkene som henges på når du er et par år... Men får håpe snømannen kan gjøre livet litt koseligere også :-)


Ha en god kveld!


4 kommentarer:

Solveig sa...

Hei:)
Så koslig at du la igjen en hilsen hos meg.
Så utrolig flink du er med håndarbeid:):)
Mektig imponert her jeg sitter.

Kjempe flink er du:)

Anneli sa...

Takk for koselig besøk <3
Så flotte gaver du har laget! Kan tenke meg at dette faller i smak ja (:
Ser at du sliter med å få tid til å blogge.. Jeg kjenner på det samme, puhh!
Men vi gjør det fordi det er gøy og da får det til, ikke sant? (: Selv om det ikke blir hver dag..
Ha en forsatt fin uke!
Klem <3

tinemor sa...

Kreativ du er!

Skattejakt sa...

FINFINT:)
Morsomt med kokkelue og forkle.
Går det bra med de og familien?
I god form??:)
Forstår at du e travel med butikken og greier..
viss du pynta til jul ( i ditt vakre hjem) må du legge ut bilde så e får en smakebit.
Ellers gleda e me til jul! Har en så travel jobbhverdag, at jula kommer som en stor gave!!
Klem