mandag 12. januar 2009

Et lite stolprosjekt...

...som ikke ble så verst syns jeg...
Fant en gammel stol(likedan som den under) i containeren utenfor her...den var dessverre ikke i så fin stand som den røde her. Trekket var slitt og hullete, og skrek etter litt omsorg!



Etter en liten runde med stiftemaskinen og litt rosa bomullstråd ble den som ny igjen...med en litt annerledes vri!



Er ikke sikkert trekket holder seg hvitt og rent, men da får det bli en ny look neste gang den trenger fornying :-)



Har tusen prosjekter i hodet, og et par bestillinger på gang, som jeg må få avgårde snart. Så vi får se hva det neste innlegget inneholder :-)

Ha en god kveld!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Herlighet så fin den ble!! Tror jeg må få noen møbeltrekkingstips av deg... :) Gleder meg til å få større plass etterhvert og endelig kunne slå meg litt løs på finn og loppis! (bare ikke si noe om det til paul ;) )

janne - kathrine sa...

Heisann.

Så fin stolen ble. Gøy å se slike før og etter bilder :-)

Og så måtte jeg smile litt av den ivrige badegutten din. Ja, de gjør jo litt artige ting noen ganger ;-)
Ønsker deg en fortsatt fin dag!

hilsen janne - kathrine

janne - kathrine sa...

Hei igjen.

Det lille hjertet er i utg.pkt. et flatt papphjerte fra Panduro. Har klippet ut et hjerte fra et Tilda design ark og limt på.
Meningen var å lage en girlander av hjerte med ulikt Tilda dekor og henge i taket i lekehytten til datteren min, men kom aldri så langt i høst som var. I mellomtiden har jeg begynt å bruke hjertene til andre ting, som f.eks. til og fra lapper - så jeg får vel kjøpe inn en pakke til med papphjerte snart ;-)

Fortsatt god kveld!

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Hei!

Da har smekkene kommet:-)
Tusen takk for den ekstra du sendte med,-det var en hyggelig overraskelse!
De var helt skjønne*s*
Kan de vaskes i maskin?

Cat:-)