lørdag 3. januar 2009

Uvanlig julegave!

Godt nyttår godtfolk! Her kommer en rapport fra en av tidenes sløveste bloggere. Herfra har det vært tyst som i graven i lang tid... Har ikke hatt ork, eller tid til å blogge. Men jeg starter med godt mot nå på nyåret, og håper bloggånden skal ta seg opp i de kommende ukene og månedene!

Høsten og advent gikk så ALTFOR fort, og var preget av oppstart i barnehage, jobb og ugunstig store angrep av kvalmen... En liten spire er i god vekst i magen, og han eller hun må nok ta deler av skylden for den heller lunkne formen til mor Langtind. Forhåpentligvis gir det seg etterhvert så energien og livsgnisten vender tilbake:-) Så får jeg, Herr Langtind og lillemann heller glede oss over den lille vidunderlige som skal komme om et pittelite halvår!

Til tross for dårlig form og de "sykene" man kan få, har julen vært god! Den har blitt tilbrakt hos mor og far på Sunnmøre...med hele familien til stede-KOS sier nå jeg! Dessverre ble det lite julepynting i min egen heim denne jula, så vi hev oss over juletreet i barndommens hjem, og pyntet så godt vi kunne. Her er det relativt nypyntet. Men med to små ettåringer i hus ble det merkelig lite julepynt i nederste sjiktet etterhvert, og noget fullt i høyden:-)


Jeg fikk også i år mange julegaver, FINE gaver! Men denne her var en smule uventet og veldig gøy! Sendte inn tips til BoligPluss tidligere i høst og har ikke tenkt mer på det. Da bladet kom i postkassen var jeg dratt på ferie, så søsteren min ringte å var SÅ happy!-jeg skjønte ingenting... Hun hadde også fått bladet, og tipset mitt var kommet med. Ikke bare kommet med, men kåret til Beste tips!
Jeg må ærlig innrømme at jeg er litt stolt over å ha kjøkkenveggen min i et interiørblad:-) Hvem drømmer ikke om å få laget en boligreportasje fra sitt eget hjem?! Du også ja?!...bare innrøm det!...hehe :-)
Så tusen takk til BoligPluss! Litt i frykt for å skuffe noen, må jeg innrømme at dette var den beste "gaven" for min del. Helt uventet-og veldig ønsket:-)


En annen som også ble glad for gaver var lillemann. Han hev seg bokstavlig talt over gavene og slåss med papiret, som ikke alltid var like samarbeidsvillig... Men mange og flotte gaver ble det, og lille Herr Langtind koste seg rått. Vi måtte ta et bad for å roe ned... men det synes han iallefall var gøy!!....


Han snek seg likegodt utpå badet igjen, og hoppet i karet med pysjen på(nå i ganske så kaldt vann). Men formen var det ikke noe å si på...han koste seg og skjønte ikke noe av oppstyret som fulgte og hvorfor vi holdt på å knekke sammen av latter:-)


Jeg vil takke mamma og pappa for et fantastisk opphold i heimen! Dere er virkelig enestående, og skjemmer både meg og andre en smule bort. Tusen takk for en flott jul!

Det ble dessverre ingen hvit jul på oss, men jeg synes likevel Sunnmøre(her sett fra stuevinduet) er utrettelig vakkert!


Dette ble vel en smule langt innlegg...
Håper du får en god helg videre!

Nyttårsklem fra meg


2 kommentarer:

mette sa...

Hvis du vil ha en annen bakgrunn klikker du på den free backgrounds greia øverst på bloggen min. Så ser du i Links ruta, og går inn på Backgrounds. Når du finner en du liker, klikker du på selve bakgrunnen. Da får du opp litt skrift, og en lang kode nederst. Kopier den koden. Gå inn på tilpass øverst til høyre på bloggen din, og på legg til gadget. Scroll nedover og gå inn på HTML/Java script. Kopier inn koden der, lagre, og evt gi den et navn. Da blir den liggende i som en dings i høyre kolonna på bloggen din.

Lykke til! Klem Mette

Anonym sa...

Seriøst så kul kjøkkenvegg :) Tror ikke jeg kan ha sett det ferdige resultatet jeg.. må komme på inspeksjon snart!

Og herlig bilde av mini'n i badebaljen. Ja hvorfor gidde å stresse med å ta av seg klærne når badevannet står og frister?? Skjønner han godt jeg ;)

Ønsker deg gode energifylte dager!
klemklem!