søndag 15. februar 2009

Lille Truls...


Da har jeg endelig fått tid til å prøve meg på en Tilda "engel"! Bare at min ble ikke en engel,men en liten Truls.... med viltert hår og glimt i øyet:-)
Jeg brukte Tilda mønsteret som mal, men har brukt litt andre stoffer og laget min egen vri på saken. Var utrolig gøy, men tok litt tid...iallefall å stappe vatten.




Mørkebrunt kaotisk ullhår ble ganske så sjarmerende synes jeg.


Og selvfølgelig kan en sånn liten tøffing ikke ha jentetøfler som englene har,
men joggesko med lisser.



Tøffe Truls skal få holde lillemannen her i huset med selskap fremover.
Mulig det ikke blir så mye igjen av Truls etter nærkontakt med en nysgjerrig og aktiv 1,5 åring... så foreløpig blir han sittende på en hylle :-)

Ha en flott søndag!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi :) La merke til den tøffe typen da jeg var hos dere! Herlig fyr ;)

Har funnet lenke til det nydelige smykket og tatt det på meg. Herlighet, så snill du er! Kommer aldri til å ta det av! ;)

Håper du får gode dager fremover!

klemklem

Anonym sa...

Han blei jo ganske kul til slutt han trulsemann. bra jobba :)