onsdag 8. april 2009

Et lite hekleprosjekt

Som du tidligere har lest er hekling en relativt ny aktivitet for meg. Jeg kom meg gjennom bestemor-rutene, og tenkte at det nå var på tide å prøve noe nytt.
Fant en oppskrift på noen skjønne babysko på Drops design, men etter en gjennomlesning fant jeg fort ut at fagkunnskapen min innen hekling ikke er så godt utviklet enda. Skjønte nesten ingenting av hvordan jeg skulle gjøre det...hehe....forkortelsene for hvilke masker som er hva var borte vekk fra Fru Langtinds hode!
Da ble det å begynne i en ende og prøve seg fram...
Etter endt prosjekt legger jeg jammen janteloven til side og sier at jeg har vært riktig så flink!
Var skeptisk til at det i det hele tatt skulle ligne på sko... men jammen det så ser de ganske brukbare ut. Nå spørs det bare om de passer på foten til lillejenta... men det må jeg vente et par måneder med å finne ut :-)

Her er resultatet...

3 kommentarer:

A-H sa...

Så skjønne de var:) Riktig så flink du har vært;)

God påske!!

Hobbyfrida sa...

Helt nydelige var de!!!
Riktig god påske :)

LIVS LYST sa...

Så søte! Gøy å hekle altså. Jeg har også drevet med det i det siste. Har laget en innlegg i dag av det ferdige resultatet. Om du skulle få lyst å titte innom og se!

Ha en fin lørdag videre!
Hilsen Ljo