mandag 6. april 2009

Kjolefin til sommeren?!



Da var det på tide med et nytt innlegg her. Bloggelysten er til stede, men har lite interiør og hobbyrelaterte ting å blogge om...så har avgjort at jeg bare skal blogge om det jeg finner for godt...kanskje det øker muligheten for litt hyppigere blogginnlegg :-)

Den siste tiden har jeg vært litt på ebay å lett etter noen fine sommer(maxi)-kjoler så jeg er klar til solsesongen starter!
En utfordring har vært er at den bør kunne brukes både med den voksende magen som skal poppe i juni, og etter at magen er blitt "flat" igjen :-)

Fant mye fint, rart, retro, fargerikt, spesielt og kult.
Her er et knippe...

"Kimono" modell. Synes egentlig den var ganske kul, men fikk litt sånn nattkjolen til mormor-feeling. Noen som er enig?!...

Knalloransje..litt sånn vegvesen..hehe. Men absolutt en brukendes kjole!
Hadde ikke sagt nei om jeg fikk denne kasta etter meg... :-)



Denne har jeg faktisk kjøpt... håper den er fin!!!
...på meg....



Denne var bare SUPER-CUTE!
Hadde så lyst å by på den...men glemte det selvfølgelig før fristen var ute.
Håper den ikke er like fin i virkeligheten som den ser ut til her :-)



Og denne...åååååå...sååååå fin!
Men hvor mange slike kjoler har man egentlig bruk for!?


Tipper jeg "får bruk for" ganske mange etterhvert...hehe...
Er så latterlig billig og enkelt å handle på ebay at det er helt skummelt. Så jenter, hvis dere trenger sommerkjole anbefales en liten runde på ebay!!
(Ps...sett av GOOOD tid!)




4 kommentarer:

Åse-Lill og Runar sa...

Hei Beate!
Ej fekk veldig bestemor følelse av den eine kjolen.... litt sann bestemor sitt skjørt følelse:)
Uansett, GOD PÅSKE! :)

Skattejakt sa...

Å no fikk e lyst å se på sommerkjola:) Likte alle sammen her.. og trenge jo nåkke vide greier sjøl! Elska den gule, den va nydelig!
Ønska dåkke god påske!

Mariann sa...

ÅÅå så nydeligt knippe! Eg og fekk lyst på kjole! Men har sperrer for ebay.. Har aldri vågt meg innpå. Føle meg litt gammale når eg må innrømma det:) Får slå følge med deg inn i den verdenen ein gong!

Hobbyfrida sa...

Oi så masse fine kjoler!!!
Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Har lagt ut en oppskrift på bloggen min om du har lyst til å prøve den. Linker til deg jeg, siden jeg synes siden din er så koselig :)
Ha en fortsatt fin påske :)