tirsdag 26. mai 2009

Nye bokstaver!


Da har det blitt produksjon av noen flere bokstaver. Har hatt en del ubehandlede liggende en stund, men har ikke hatt motivasjon og lyst til å gjøre noe med de.
Takk til min gode kunde, svigerinne Ingrid!! Laget HOME, DREAM og BELIEVE til henne, som jeg ikke fikk tatt bilder av. Men håper du ble fornøyd Ingrid?!

Har laget de fleste i hvit, også RO som på bildet under. Men fant ut at jeg måtte prøve en ny farge...etter inspirasjon fra nattbordene mine :-) (Se innlegget under)
Resultatet ble som vist...




RO er tilsalg i blogshopen min Hos Fru Langtind for 200 ,-

Det har også blitt en ny HOME, som også er tilsalgs.
Klikk og kjøp :-)




Ellers er det mange babyprosjekt om dagen. Lillebabyen er ventet til verden om 2 drøye uker, så nå er det innspurt for å komme i mål. Bare kjedelig at jeg ble så utrolig forkjøla/allergisk at jeg ikke orker å gjøre noe... får håpe det går FORT over!

Ha en god dag, og nyt regnet før fineværet kommer til helga!....JIPPI!!!


1 kommentar:

Ingrid sa...

Jeg er strålende fornøyd. Skal eg sende deg noen bilder av de, så du kan få lagt ut?? ;)